woensdag 9 september 2009

En op aanvraag, ook nog even een fotootje van mij aan mijn bureau.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Dirk,

    Mooie blog met hele duidelijke foto's. Het is ginder goed weer zie ik (hier ook nog wel maar voor hoe lang nog met onze Belgische winters?). Het ziet er in het centrum ook zeer proper en netjes uit en met zo'n fris geknipte kop lijk je der ook helemaal klaar voor!

    Ik ga dit weeknd nog wat foldertjes uitdelen voor Hélène zodat dat bedrag zeker nog naar omhoog gaat. Ik hoop dat een paar andere mensen ook nog wat aan de kar trekken want dit project moet gewoon lukken. Het is een prachtige en unieke kans om rechtstreeks aan ontwikkelingswerk te doen. Hélène moet gewoon de kans krijgen om die opleidign te volgen zodat er later duizende mensen door haar op een professionele manier kunnen verder geholpen worden. We gaan ervoor en dat komt allemaal goed!

    Succes met alle opstart- en voorbereidingswerken nog en tot binnenkort op je blog...

    Koen Dens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Dirk,

    Erline en ik vinden je blog heel mooi! Nu kunnen we ons kei goed voorstellen waar jij woont en werkt en eet en speelt...
    Wij vinden ook dat je zelf wat meer op de foto's moet staan.
    Kus uit den Boshoek

    BeantwoordenVerwijderen