donderdag 26 augustus 2010

Beste allemaal

Het is van begin april geleden dat ik nog iets op mijn blog gezet heb. Daarvoor zijn twee redenen : na het overlijden van mijn moeder had ik even tijd nodig, dat zal iedereen wel begrijpen. Maar toen heb ik een andere job gezocht en nu werk ik voor de DED (Deutsche EntwicklungsDienst) in het Centrale Plateau van Haiti. De DED heeft een streng privacybeleid en als ik dingen over mijn werk en leven op een openbare blog wil zetten, moet ik daarvoor eerst toelating vragen. Daarvoor moet ik de tekst eerst in het Duits vertalen, enz., kortom veel te omslachtig.

Oplossing ? Ik maak een nieuwe blog die privé is. Enkel mensen die van mij toelating gekregen hebben, kunnen die lezen. Als het niet openbaar is, mag ik schrijven wat ik wil en hoef ik geen toelating te vragen.

Met andere woorden : ik sluit deze blog definitief af. Mijn nieuwe blog noem ik 'Dirk in Haiti 2' en daarvoor zal je je eerst even moeten melden bij mij. Deze blog heeft vlak na de aardbeving een heel druk leven gekend, maar mag nu met pensioen.

Dag blog en veel groetjes allemaal,

Dirk.

5 opmerkingen:

  1. Beste Dirk,

    Op welk e-mailadres kan ik u mailen?
    S.Braaf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Dirk,

    Ook ik zou graag uw e-mailadres willen weten om u een mail te sturen.

    A. Thijssen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Dirk,

    Ook ik had graag toegevoegd geworden aan het nieuwe blog. Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,
    A. Willemarck

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Dirk,

    ik ben journalist bij TV Limburg en ben op zoek naar Limburgers in Haïti. Kan je mij daar mee helpen? Je kan me steeds mailen op sdestino@tvl.be.

    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marek De Bisschop10 oktober 2011 om 01:42

    Hallo Dirk
    hoe kan ik je bereiken in de toekomst?
    Graag uw mail of blog gegevens aub.

    groetjes

    marek en hilde

    marek@hetgeelpunt.be

    BeantwoordenVerwijderen